Munsterhuis Sportscars

Huisstijl / Website / E-mailmarketing / Social media / SEO / SEA / Overige uitingen

Vraag van de klant:

Wij willen onze uitstraling op online en offline gebied beter op elkaar afgestemd hebben.

Huisstijl

Om te beginnen ontwikkelden we een nieuw logo dat past bij de uitstraling van Munsterhuis Sportscars. Hierbij staat herkenbaarheid voor de klant centraal en zijn chique en klasse de kernwoorden.

Website

Voorafgaand aan de bouw van de website, voerden we een uitgebreid zoekwoordenonderzoek en een gebruikersanalyse uit. Waar zoekt de klant op en wat wil hij vinden? Dit is meteen de basis voor de wireframes. De vervolgstap is het ontwerp en de technische realisatie. Door het responsive ontwerp is de website ook goed leesbaar op ieder mobiel apparaat.

E-mailmarketing

Om klanten op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen en evenementen, verstuurt OH met regelmaat e-mailings voor Munsterhuis Sportscars. Hiervoor gebruiken we Mailplus. Een programma dat de resultaten zichtbaar en meetbaar maakt en ook compleet geautomatiseerde campagnes mogelijk maakt.

Social Media

Voor de bredere doelgroep maakt Munsterhuis Sportscars gebruik van social media. Wij plaatsen de berichten en monitoren de reacties. Met de verschillende social mediakanalen wil Munsterhuis Sportscars de klant informeren en enthousiasmeren. We ontwikkelden ook een contentkalender zodat de vulling voor de verschillende kanalen op de lange termijn al klaarstaat.

‘We krijgen zoveel complimenten op onze website, daar zijn we echt trots op!’

Paul Evertzen – General Manager Munsterhuis Sportscars

SEO

Om ervoor te zorgen dat Munsterhuis Sportscars goed vindbaar is met zijn merken en diensten, optimaliseren we de website continu. Met behulp van software zoals Mousetracking en Google Analytics analyseren en optimaliseren we de website pagina voor pagina.

SEA

We zetten online adverteren met Google AdWords (SEA) in voor Munsterhuis Sportscars om meer gerichte bezoekers naar de website te krijgen. We adverteren niet alleen met modellen, maar ook met selecte acties. Dankzij de campagnes is het websitebezoek het afgelopen halfjaar toegenomen met 25 procent.

Overige uitingen

Ook maken we regelmatig Direct Mails voor Munsterhuis Sportscars. Meestal in de (huis)stijl van één van de merken. We schrijven de teksten, ontwerpen de uiting, verzorgen het drukwerk en de verzending. Dit met als doel onze klant zoveel mogelijk te ontzorgen.